Ο Δημήτρης Γεωργακόπουλος βρέθηκε στην Αμερική για να σπουδάσει. Αφού δούλεψε στην PwC και στην Sapient, ξεκίνησε το δικό του startup το 2004 προσπαθώντας να λύσει ένα 100% δικό του πρόβλημα. Παρότι του πήρε περισσότερο από έναν χρόνο για να βρει τον πρώτο του πελάτη, μεγάλωσε το business τόσο πολύ ώστε να πουληθεί για 580 εκατομμύρια δολάρια το 2019!

Λίγο καιρό αργότερα, γύρισε μόνιμα στην Ελλάδα και δημιούργησε -μεταξύ άλλων- το Helidoni Foundation που προσπαθεί να υποστηρίξει ιδέες, ενέργειες και επιχειρήσεις που έχουν κοινωνικό αποτύπωμα.

Στη συζήτησή του με τον Μάρκο Βερέμη, μιλούν για τα μαθήματα ζωής που πήρε από την εμπειρία του να χτίζεις μία εταιρεία από το μηδέν, για το πώς δούλευε remote από το 2009 (!) και, φυσικά, για το νόημα της ζωής.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ: Money Review Podcasts